tirsdag 3. juni 2008

Hvor er hvitløksaltet??


Jeg begynner å bli desperat. Det viktigste krydderet i mitt kosthold er nevnte hvitløksalt. Tror det kun er pannekaker, grøt og "kleppmat" jeg ikke bruker det på. Det som er problemet, er at jeg ikke finner det på butikken lenger. Trodde først at det bare var dårlig utvalg på nærbutikken her på Harestua, men det virker ikke sånn. Etter å ha trålet de mer assorterte butikkene i Nittedal, måtte jeg slukøret innse at det ikke fantes der heller. I min desperasjon har jeg forsøkt å krydre med litt salt og litt hvitløk (fra to forskjellige krydderhus), men det blir på langt nær det samme. Enten så blir det for mye salt eller så blir det for mye hvitløk. Så jakten fortsetter. Hvis noen der ute skulle finne hvitløksalt på sin nærbutikk, så kjøp det og send det til meg. Jeg betaler godt.
Til da får jeg fortsette å spise mat med feil krydder på.

Ingen kommentarer: