fredag 24. oktober 2008

Forlovelse


Her er den, min skinnende vakre forlovelsesring.

7 kommentarer:

Jaha sa...

Harru sett'a, som den funkler og skinner! Pass på så ikke skjæra kommer og tar'n... Men du, gratulerer atter og atter og atter!

akh sa...

Takk for det. Skal passe på så den ikke forsvinner, ja. :D

Mrs. Teacher sa...

Der var'n ja!!! Pass godt på d

akh sa...

Du får teipe den fast, du er jo så god på det. ;)

Jaha sa...

Forresten, det er noe som slår meg når jeg studerer bildet igjen: Du har da aldri hatt så lange negler før? (eller negl; her ser man jo bare en) Har du sluttet å bite?

akh sa...

Bildet lyver nok litt. Jeg har i gjennomsnitt 2 (halv)lange negler per hånd. Resten er nok som du husker dem...

Jaha sa...

Betryggende å vite at mye er ved det gamle. Omtrent samme stoda her også, og jeg er inne i en aktiv gnageperiode nå. Synet av mine sørgelige negler vil garantert avstedkomme Tænders Gnidsel og Afrivning av Haar hos en hver manikyrist (stilig ord, synes nu jej).