tirsdag 14. oktober 2008

Libresse igjen


Jeg har tidligere skrevet om hvor fantastisk kreativ produsentene av bind er. Nå har de visst hatt et seminar eller en firmafest igjen. Denne gangen har de kloke hodene kommet opp med idéen om at vi kvinner trenger et eget etui som vi kan legge bind oppi. (Forhåpentligvis beregnet på ubrukte bind) Det beste av alt er jo at etuiet følger med pakken helt gratis! Tenk, jeg slipper å betale for den flotte nyskapningen. Heldige meg. Noen som har forslag til hva etuiet kan brukes til? Snuseske? Lommebok? Andre ting?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kondomer!!!!!!!!!!!!!!

Jaha sa...

Neiognei, så fin eske! Den må da kunne brukes til følgende: Kasserolleunderlag, glansbilder (herunder alt av papir i lite format, også utskrevne yatzyark for dem som samler på det), skotthyll, dørstopper, vaffelmatboks, cd- etui, blink for luftgevær eller salong, sparebøsse, hårstrikk og troféhårlokker (heh...)

akh sa...

Mange gode forslag her, du. Er troféhårlokker et vanlig samleobjekt forresten?

Anonym sa...

Dette blir en genial teboks!

Jaha sa...

I en alternativ, så smått litt kinky verden, er jeg ganske sikker på at troféhårlokker er bortimot alminnelig, ja.

Anonym sa...

er ikke alle hårløse nå til dags? Hadde noen kommet med saks eller barberhøvel på meg hadde jeg brukt karate!!!!!!!!!!!!

akh sa...

Men er alle hårløse fordi at håret har blitt brukt til troféhårlokker?